0
0
Winkelwagen
€ 0,00

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft of over onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan onze afdeling klantcontact door te geven.

Mocht u vragen hebben over onze retourprocedure vragen wij u eerst de retourprocedure te lezen / door te nemen. Wellicht beantwoord dat uw vragen.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen deze naar tevredenheid op te lossen.
U kunt de e-mail versturen naar : verkoop@mooye-sieraden.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk
waar www.mooye-sieraden.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.

Mocht uw klacht alsnog niet afdoende zijn opgelost heeft u de mogelijkheid om uw klacht of geschil voor te leggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR). https://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Laatst bekeken producten

Onze service

  • Gratis verzending
  • Veilig betalen
  • Snelle levering
  • Gratis cadeau verpakking
  • Voor 16.30 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • 30 dagen niet goed, geld terug
  • Gratis retourneren & ruilen

Contactgegevens

290 klanten geven www.mooye-sieraden.nl een gemiddelde beoordeling van een 8.8