- Zilveren hangers - SALE - 15% korting
- Zilveren diversen - SALE - 15% korting
- MY Imenso - SALE - 15% korting
- Hangers zilver
- Hangers goud
- Hangers verzilverd
- Hangers porselein
- Hangers brons
- Hangers edelsteen zilver
- Hangers edelsteen rvs
- Hangers parfum
- Hangers rvs edelstaal
- Hangers swarovski
- Hangers tin
- Hangers alpaca zilver
- Hangers messing
- * extra opties
- Kettingen zilver
- Kettingen zilver gerodineerd
- Kettingen zilver 18 karaat verguld
- Kettingen goud
- Kettingen rvs edelstaal
- Kettingen brons
- Kettingen leer
- Kettingen swarovski
- Kettingen verzilverd
- Kettingen waxkoord
- Relatie & Verloving & Trouwringen
- Ringen porselein
- Bikers ringen zilver
- Hoe kan ik mijn ringmaat bepalen
- Oorsieraden zilver
- Oorsieraden goud
- Oorsieraden swarovski
- Oorsieraden porselein
- Oorsieraden edelstaal
Klachtenafhandeling
Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft of over onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan onze afdeling klantcontact door te geven.
Mocht u vragen hebben over onze retourprocedure vragen wij u eerst de retourprocedure te lezen / door te nemen. Wellicht beantwoord dat uw vragen.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen deze naar tevredenheid op te lossen.
U kunt de e-mail versturen naar : verkoop@mooye-sieraden.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.mooye-sieraden.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.
Mocht uw klacht alsnog niet afdoende zijn opgelost heeft u de mogelijkheid om uw klacht of geschil voor te leggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR). https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Mocht u vragen hebben over onze retourprocedure vragen wij u eerst de retourprocedure te lezen / door te nemen. Wellicht beantwoord dat uw vragen.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen deze naar tevredenheid op te lossen.
U kunt de e-mail versturen naar : verkoop@mooye-sieraden.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.mooye-sieraden.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.
Mocht uw klacht alsnog niet afdoende zijn opgelost heeft u de mogelijkheid om uw klacht of geschil voor te leggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR). https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Bezig met laden...
Laatst bekeken producten
Er zijn %s resultaten. Scroll naar boven.